AH-U ZAR ETMEK BOŞUNA

Ah-u zar etmek boşuna, bilmiyorum kaç zamandır böyleyim......
Onbeş, onsekiz, belki daha az, belki daha fazla..
Zaman, en kahpesinden düşmanın; en zehirlisi,en yırtıcısı hayvanat silsilesinin.
mekanların anlamı yok .
Yok sokakların, caddelerin  anlamı.
Bir ışık halesi evim, bir ziya cümbüşü.
Eşim ve çocuklarım tek Gönül dinginliğim,
Tek sığınağım.......
Tek sığınağım; yalancı bakışlardan, riyakar sözlerden, sahte dostlardan,
Demiştim ya bilmiyorum kaç zamandır böyleyim?
 Bilmiyorum kaç zamandır yalancı bakışlar?
Kaç zamandır riyakar sözler? Ve kaç zamandır sahte dostluklar?
Baksam yazmaz mı ansiklopediler?
Yalvarsam yakarsam dile gelmez mi evrenin tüm kamusları?
Yapılmış bütün büyüleri denesem çözemem mi bu girift,  bir okadar da keşmekeş, kokuşmuş köhne bilmeceyi?
Yorgunum....yorgun!
Kaybetbeye ramak kala, ne olur tut elimden.
Aşk ile haşreyle beni, nurunda kaybolayım.
Öyle yak ki beni; kor olayım,köz olayım ,kül olup savrulayım.
Sonra hiçliğimde uyanıp, abdal olayım
kul olayım.




Emin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İNSAN

DEĞİŞTİR YÜZÜNÜ

GÖZLERİN KONUNCA AKLIMIN PERVAZLARINA